Σάκη νομίζω εδώ και χρόνια. Γιάννη τώρα είδα την ερώτηση σου, ναι είναι ο χρόνος κάνης σε χιλιοστά του δευτερολεπτου ( action time), ο χρόνος που μεσολαβεί από το χτύπημα του καψυλιου έως την έξοδο από το στόμιο του βύσματος. Όσο πιο ελαφριά η γόμωση και ψηλότερες οι πιέσεις τόσο πιο σύντομος ο ΑΤ. Στο 12αρι συνήθως ποικίλει από 2,4 ms έως 3,4. Κατά κανόνα για ένα βάρος γόμωσης, όταν ο ΑΤ είναι πιο σύντομος από τον μέσο όρο σημαίνει ψηλότερες πιέσεις και ταχύτητες, οσο μεγαλύτερος μας δείχνει είτε καθυστερημένη ή ανεπαρκή εναυση είτε πολύ χαμηλές πιέσεις και ατελή καύση. Για παράδειγμα αν θεωρήσουμε για τα 36 γραμμάρια κανονικό ΑΤ τα 3 ms, τότε αν έχουμε 2,8 σημαίνει πως η καύση παραείναι ζωηρή άρα ή το καψυλιο είναι πιο ισχυρό από αυτό που χρειάζεται, ή η πυρίτιδα υπερβολική, ή και τα δύο. Τα 2,5 ms είναι ένας καλός χρόνος για ένα γρήγορο φυσίγγι 24 γρ ενώ τα 3,4ms για ένα μέσο 56 γρ, αν σε 24 γρ έχουμε 2,9 ή στα 56 3,0 ms το φυσίγγι θεωρείται ακατάλληλο ή και επικίνδυνο
Θυμάμαι

- Η δυσκολία/αδυναμία πρόσβασης σε βλητικό σταθμό, αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα της ιδιογόμωσης στη Ελλάδα;
- Σοβαρότατο. Σαν κινητήρας δίχως θερμόμετρο.
