"Δισκοπάθεια"

Αλλάζει το focus από soft σε small κοουτς , αποκλείεται να μην το ήξερες
Στην πρώτη κίνηση συμβαίνει αυτό, με την εμφάνιση του δίσκου. Τα μάτια από το κενό κοιτάζουν τον δίσκο. Εδώ μιλάμε για την δεύτερη, η οποία είναι και μεγαλύτερη.
 
Έλα βρε Δημήτρη μου, προσπαθείς να εξηγήσεις αυτό που έγραψα με αυτό που λέει ο Gil; Με σταδιακή μετακίνηση των ματιών από το κέντρο του στόχου στη μύτη του; 5,5 εκατοστά μετακίνηση δηλαδή στα 17-18 μέτρα; Καμία σχέση!
 
Αν έχει καλό σκηνοθέτη, θα του έχει πει πως να το κάνει -όπως κάνουν και οι ηθοποιοί.
Επίσης, η ένταση του πυροβολισμού, σίγουρα τον βοηθάει να προσποιηθεί.
Εν τέλει, ίσως να έχει ταλέντο και στην υποκριτική ;)

Ας το δοκιμάσουμε και μεις με μια κάμερα όταν θα ανέβω πάλι Αθήνα να δούμε πως βγαίνει, αφού έχουμε τα μέσα

Ίσως έχω μια λογική απάντηση δάσκαλε -άουτ οβ δε μποξ...

Για τη βιντεοσκόπηση του συγκεκριμένου πλάνου, δεν εκτοξεύεται στην πραγματικότητα δίσκος, αλλά προσομοιάζει τη τροχιά του με τα μάτια του ο Χάνκοκ, για να φανεί αληθοφανή η λήψη -ε και του ξεφεύγει Να

Ίσως έχω μια λογική απάντηση δάσκαλε -άουτ οβ δε μποξ...

Για τη βιντεοσκόπηση του συγκεκριμένου πλάνου, δεν εκτοξεύεται στην πραγματικότητα δίσκος, αλλά προσομοιάζει τη τροχιά του με τα μάτια του ο Χάνκοκ, για να φανεί αληθοφανή η λήψη -ε και του ξεφεύγει λιγάκι :) .
Να συμπληρώσω κι εγώ κάτι.Απο τα άπειρα βίντεο που έχω δει, δεν θυμάμαι να υπάρχει μπροστινό πλάνο σε πραγματική και όχι σκηνοθετημένη βολή.
 
Τελικά όσο το μελετάω τόσο συμφωνώ με την εξήγηση ότι είναι στημένο. Δεν πρέπει να υπάρχει καν δίσκος στον αέρα. Η κίνηση των ματιών που λέω εξηγείται με το ότι μάλλον πηγαίνουν στο στόχαστρο, για αυτό και το όπλο σταματάει και ρίχνει, αντί για το χαρακτηριστικό του follow through. Επίσης μετά τον πρώτο πυροβολισμό, τα μάτια δεν φεύγουν αριστερά όπως απαιτείται για να αρπάξουν τον δεύτερο δίσκο αλλά μένουν δίπλα ή πάνω στην άκρη του όπλου.

Και φυσικά και η απουσία γυαλιών μάλλον το επιβεβαιώνει.
 
Έλα βρε Δημήτρη μου, προσπαθείς να εξηγήσεις αυτό που έγραψα με αυτό που λέει ο Gil; Με σταδιακή μετακίνηση των ματιών από το κέντρο του στόχου στη μύτη του; 5,5 εκατοστά μετακίνηση δηλαδή στα 17-18 μέτρα; Καμία σχέση!
Λεωνίδα αλλάζει τα μάτια πριν έρθει το κοντακι στο ζυγωματικο, πριν πατησει σκάνδαλη δηλαδή, λοκαρει το πιατο που είναι ο Μαρκ κ σίγουρα στον 6 βατηρα , στο εμπρός σημείο του
 
Να συμπληρώσω κι εγώ κάτι.Απο τα άπειρα βίντεο που έχω δει, δεν θυμάμαι να υπάρχει μπροστινό πλάνο σε πραγματική και όχι σκηνοθετημένη βολή.
Να προσθέσω στη συμπλήρωσή σου Ανδρέα πως, ο φακός που κινηματογραφεί, θεωρώ πως είναι zoom 100 με 200mm, το οποίο φαίνεται από το θόλωμα του φόντου (bokeh effect). Υπολογίζω πρόχειρα πως η απόσταση της κάμερας από τον Χάνκοκ είναι 20-30 μέτρα -μπορεί και παραπάνω...
 
Last edited:
Θα συμφωνήσω με τον Λεώ.. Πιστεύω πως όχι είναι απλά στημένο αλλά καράστημενο.. Δεν υπάρχει αρμονική κίνηση των ματιών σε σχέση με το πιάτο.. Κανονικά πρέπει να είναι συνεχόμενη η κίνηση των ματιών όταν ακολουθούν το πιάτο και όχι σαν να έχει διακόπτη και να κάνει τακ-τακ..

Γνώμη μου έτσι..
 
Υπάρχει και η εξής περίπτωση. Ο σκηνοθέτης βιαζόταν και του είπε ότι προλαβαίνουν ένα πλάνο βολής. Βγήκε δίσκος αλλά ήταν no bird σε δύο κομμάτια.... ε μετά εστίασε στο ένα κομμάτι κ έριξε. Χαχα
Αλλά στα σοβαρά τώρα συμφωνώ με τα παιδιά παραπάνω. Αν ήταν αληθινό σκηνικό αφενός θα φόραγε γυαλιά και αφετέρου η κίνηση των ματιών θα ήταν πιο αρμονική.
 
Δυο φορες ολυμπιονίκης να βγάλει στημένο βίντεο ;;;;;;;;;; μήπως έκανε αυτό το βίντεο χωρίς γυαλιά κ σε τόσο αργή κινηση για να δείξει πιο έντονα την αλλαγή που κάνει στα μάτια του πριν πατησει ;;;;
 
Δυο φορες ολυμπιονίκης να βγάλει στημένο βίντεο ;;;;;;;;;; μήπως έκανε αυτό το βίντεο χωρίς γυαλιά κ σε τόσο αργή κινηση για να δείξει πιο έντονα την αλλαγή που κάνει στα μάτια του πριν πατησει ;;;;
Αν και παντελώς άσχετος με το άθλημα... συμφωνώ!
 
Στην περίπτωση του συγκεκριμένου βίντεο, έχουμε να κάνουμε με μια εταιρική διαφήμιση (beretta), οπότε είναι και αυτοί που πληρώνουν τον αθλητή, τον σκηνοθέτη, τον καμεραμάν, τον μοντέρ, βοηθούς παραγωγής, κλπ, και ζητούν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, ώστε να αυξηθούν κι άλλο οι πωλήσεις τους.

Έχοντας πριν λίγα χρόνια κινηματογραφήσει μία ολυμπιονίκη μας για εταιρικό σποτ, μπορώ να σας καταθέσω με σιγουριά ότι όταν δεν κάνουμε αθλητική μετάδοση αλλά έχουμε μια στημένη σκηνή, όλα αλλάζουν. Η "πραγματικότητα" παύει να είναι αληθινή. Κάνουμε μυθοπλασία. Υπάρχει μόνο η αλήθεια αυτού που πληρώνει και η δέσμευση του σκηνοθέτη να την πραγματοποιήσει. Ο αθλητής πρέπει να παίξει όπως του πει ο σκηνοθέτης που έχει και την ευθύνη της απεικόνισής του στην κάμερα όπως και του τελικού αποτελέσματος.
Αν, με τις φυσικές κινήσεις που κάνει ο αθλητής σε έναν αγώνα, βγαίνει "αδιάφορος" στην κάμερα και δεν πλασάρει το προϊόν σύμφωνα με τα θέλω του πελάτη, δουλειά του σκηνοθέτη είναι να τον "στήσει" έτσι, ώστε να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη σκηνή εώς ότου έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα -ασχέτως πόσες λήψεις χρειαστούν (αυτό, είναι θέμα προϋπολογισμού). Οι καλές κινήσεις για το skeet, δεν συνεπάγονται και καλές κινήσεις για την κινηματογράφηση του. Άλλωστε μεγάλοι αθλητές του skeet έχουν δηλώσει πως βαριούνται απίστευτα να το βλέπουν από την τιβί / γιουτούμπ / κλπ. Είναι ένα άθλημα στατικό που δεν προσφέρει πολύ "δράμα" στον τηλεθεατή. Για να του το κάνει ο σκηνοθέτης θελκτικό κι ενδιαφέρον, πρέπει να του προσφέρει κίνηση (πχ με το να κινείται η κάμερα αφού ο αθλητής δεν, κίνηση ματιών, κορμού, επώμισης, κλπ), δράμα (κοντινά/πολύ κοντινά πλάνα, αργή κίνηση, ανάκρουση, καπνός, πέταγμα φυσιγγίου, σπάσιμο δίσκου, κλπ)... Από όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα (τοποθεσία, καιρός, ενδιαφέρον φωτισμός, οργάνωση παραγωγής, μοντάζ, χρώμα, κλπ), κρίνεται και η επιτυχία του "προϊόντος".

Η συγκεκριμένη λήψη -όπως έχω ήδη υποστηρίξει, δεν είναι από αγώνα, αλλά είναι στημένη για τη διαφήμιση. Αυτό δεν μειώνει καθόλου τον αθλητή, ο οποίος δεν έχει να αποδείξει κάτι περισσότερο για το μεγαλείο του και την δυναμική του. Έχει πόσα μετάλλια και άλλα τόσα κύπελλα -γι αυτό τον σπονσοράρει και τον πληρώνει η μπερέττα. Ίσα ίσα που είναι ωραία στημένη η σκηνή με ιδανικό φως που αναδεικνύει τις όμορφες λεπτομέρειες (αλλά και την ασυνήθιστη κίνηση του ματιού). Ίσως ο σκηνοθέτης να μην είναι σκοπευτής για να παρατηρήσει κάτι το τόσο ανεπαίσθητο στο κοινό μάτι, αλλά τόσο σημαντικό για έναν άνθρωπο του αθλήματος. Αν ήταν, θα το είχε παρατηρήσει και ίσως να το είχε κόψει, αφήνοντάς εμάς εδώ φτωχότερους με μια συζήτηση λιγότερη...

Απ΄την άλλη, έχω μάθει στην ηλικία μου να μην αποκλείω τίποτα, ούτε καν την μικρή κατ' εμέ πιθανότητα να είναι αληθινό το βίντεο και όχι μυθοπλασία. ;)
 
Last edited:
Στην περίπτωση του συγκεκριμένου βίντεο, έχουμε να κάνουμε με μια εταιρική διαφήμιση (beretta), οπότε είναι και αυτοί που πληρώνουν τον αθλητή, τον σκηνοθέτη, τον καμεραμάν, τον μοντέρ, βοηθούς παραγωγής, κλπ, και ζητούν ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, ώστε να αυξηθούν κι άλλο οι πωλήσεις τους.

Έχοντας πριν λίγα χρόνια κινηματογραφήσει μία ολυμπιονίκη μας για εταιρικό σποτ, μπορώ να σας καταθέσω με σιγουριά ότι όταν δεν κάνουμε αθλητική μετάδοση αλλά έχουμε μια στημένη σκηνή, όλα αλλάζουν. Η "πραγματικότητα" παύει να είναι αληθινή. Κάνουμε μυθοπλασία. Υπάρχει μόνο η αλήθεια αυτού που πληρώνει και η δέσμευση του σκηνοθέτη να την πραγματοποιήσει. Ο αθλητής πρέπει να παίξει όπως του πει ο σκηνοθέτης που έχει και την ευθύνη της απεικόνισής του στην κάμερα όπως και του τελικού αποτελέσματος.
Αν, με τις φυσικές κινήσεις που κάνει ο αθλητής σε έναν αγώνα, βγαίνει "αδιάφορος" στην κάμερα και δεν πλασάρει το προϊόν σύμφωνα με τα θέλω του πελάτη, δουλειά του σκηνοθέτη είναι να τον "στήσει" έτσι, ώστε να αποδώσει όσο το δυνατόν καλύτερα τη σκηνή εώς ότου έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα -ασχέτως πόσες λήψεις χρειαστούν (αυτό, είναι θέμα προϋπολογισμού). Οι καλές κινήσεις για το skeet, δεν συνεπάγονται και καλές κινήσεις για την κινηματογράφηση του. Άλλωστε μεγάλοι αθλητές του skeet έχουν δηλώσει πως βαριούνται απίστευτα να το βλέπουν από την τιβί / γιουτούμπ / κλπ. Είναι ένα άθλημα στατικό που δεν προσφέρει πολύ "δράμα" στον τηλεθεατή. Για να του το κάνει ο σκηνοθέτης θελκτικό κι ενδιαφέρον, πρέπει να του προσφέρει κίνηση (πχ με το να κινείται η κάμερα αφού ο αθλητής δεν, κίνηση ματιών, κορμού, επώμισης, κλπ), δράμα (κοντινά/πολύ κοντινά πλάνα, αργή κίνηση, ανάκρουση, καπνός, πέταγμα φυσιγγίου, σπάσιμο δίσκου, κλπ)... Από όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα (τοποθεσία, καιρός, ενδιαφέρον φωτισμός, οργάνωση παραγωγής, μοντάζ, χρώμα, κλπ), κρίνεται και η επιτυχία του "προϊόντος".

Η συγκεκριμένη λήψη -όπως έχω ήδη υποστηρίξει, δεν είναι από αγώνα, αλλά είναι στημένη για τη διαφήμιση. Αυτό δεν μειώνει καθόλου τον αθλητή, ο οποίος δεν έχει να αποδείξει κάτι περισσότερο για το μεγαλείο του και την δυναμική του. Έχει πόσα μετάλλια και άλλα τόσα κύπελλα -γι αυτό τον σπονσοράρει και τον πληρώνει η μπερέττα. Ίσα ίσα που είναι ωραία στημένη η σκηνή με ιδανικό φως που αναδεικνύει τις όμορφες λεπτομέρειες (αλλά και την ασυνήθιστη κίνηση του ματιού). Ίσως ο σκηνοθέτης να μην είναι σκοπευτής για να παρατηρήσει κάτι το τόσο ανεπαίσθητο στο κοινό μάτι, αλλά τόσο σημαντικό για έναν άνθρωπο του αθλήματος. Αν ήταν, θα το είχε παρατηρήσει και ίσως να το είχε κόψει, αφήνοντάς εμάς εδώ φτωχότερους με μια συζήτηση λιγότερη...

Απ΄την άλλη, έχω μάθει στην ηλικία μου να μην αποκλείω τίποτα, ούτε καν την μικρή κατ' εμέ πιθανότητα να είναι αληθινό το βίντεο και όχι μυθοπλασία. ;)
Καταρχάς χρόνια σου πολλά για την γιορτή σου!

Για πες σαν ειδικός τη γνώμη σου για αυτή την παραγωγή μας

 
Last edited:
Back
Top