Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

Status
Not open for further replies.
1 ψαρόνι και 1 τσιχλίτσα πήρα με 2 ντουμπλέδες Δημήτρη ένα απογευματάκι κι αυτά σε μεσαία απόσταση... Τα κράτησα και τα 2 με τη δεύτερη κάννα με το μισό τσοκ (***). Είχανε αρπάξει από 3 - 4 σκάγια έκαστο... Το φυσίγγι, επαναλαμβάνω, ήτανε 34γρ. νούμερο 6 μαλλινόταπο της Alfa Game... Το ξέρω, δεν ενδείκνυται για μικρά πουλιά το 6άρι σκάι, αλλά τους έριξα περισσότερο για δοκιμή... Βλητικά πάντως, δεν μου έδωσε καθόλου την αίσθηση ότι υστερεί και ούτε το κλώτσημά του ήταν ενοχλητικό, ήτανε στα φυσιολογικά επίπεδα για 34άρι... Το μόνο που με ξένισε ιδιαιτέρως, όπως προαναφέρω, ήτανε ο υπερβολικά έντονος κρότος τους...! Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ στ' αυτιά μου τόσο έντονο κρότο από οποιοδήποτε φυσίγγι κι αν έχω ρίξει, κι έχω ρίξει μερικές 10άδες χιλιάδες...!
Πιστεύω στο κυνήγι θα τα παν πολύ καλά. Παλιότερα όσα είχα δοκιμάσει αυτής της εταιρίας έμεινα ευχαριστημένος. Τώρα για τον ήχο που λες πιστεύω αν πέσουν λίγο ακόμα η θερμοκρασίες δε θα σε ενοχλεί.
 
Ακόμα και αυτό να ισχύει φίλε μου, ο ίδιος ο κατασκευαστής είναι σαν να σου λέει ότι για το 50% των όπλων στην Ελλάδα δεν θα αποδώσει. Θέμα ασφάλειας ωστόσο δεν πιστεύω ότι υπάρχει
Συμφωνώ φίλε.
 
Δεν ξερω αν βοηθαω με αυτο που θα πω , γιατι ειναι εντελως υποκειμενικο και μην το παρετε πολυ της μετρητης .
Τα φυσιγγια με μαλλινη ή κετσε τα καταλαβαινω στην τουφεκια ακομα κι αν το βαλει αλλος στο οπλο και κλεισω τα ματια.και τουφεκισω εγω. Δεν εχουν αλλη ενταση ηχου , αλλα μια αλλη ποιοτητα και στυλ ηχου που δεν μπορω να περιγραψω. ΔΕν συμβαινει το ιδιο με μεσοταπα (mezzo πχ) . Πολυ χαρακτηριστικα τα nsi coturnish & Rottvail απλα εννιαβολα. Υποθετω οτι οφειλεται σε δικια μου ευαισθησια σε καποιες συχνοτητες και το ιδιο συμβαινει και στο Νικο (σε αλλες συχνοτητες)
 
Καλησπέρα παίδες!

Μια απλή αποριούλα παρακαλώ:

Όταν ένα φυσίγγι δεν έχει καλιμπραριστεί από τον κατασκευαστή (λόγω οικονομίας χρόνου), με συνέπεια να είναι λίγο πιο "φουσκωμένο" προς το κλείσιμό του (συνήθως κάποια μπροστινά σκάγια είναι πιο συμπιεσμένα και δημιουργούν κάτι σαν "βυζάκια" εξωτερικά του κάλυκα), τότε, αυτό το φυσίγγι εισέρχεται αρκετά έως πολύ σφικτά στη θαλάμη της κάννας... Φαντάζομαι πως σε όλους μας έχει τύχει αυτό...

Ε, λοιπόν, ερωτώ το εξής: το συγκεκριμένο φυσίγγι με αυτήν του την "ανωμαλία" είναι άραγε επικίνδυνο...; Εννοώ, ενδέχεται να μας κάνει υπερπιέσεις κατά την πυροδότηση, ή μήπως είναι κάτι το αμελητέο και άσχετο με τις παραγόμενες πιέσεις του...;

Σας φχαριστώ όλους προκαταβολικά!

( Αγαπητέ Στέλιο Κρητικέ, που γνωρίζεις κι αγαπάς πολύ τα φυσίγγια, εσύ τι λες...; )
 
Last edited:
Θα ήθελα να αναφέρω ότι στο Βελιγράδι μπορεί να βρει κανείς από Ελληνικά φυσίγγια μόνο τα Lambro σε σχεδόν όλους τους τύπους για τα μεσαία και μεγάλα θηράματα, ενώ από πλευράς εισαγομένων οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι οι, B&P, RC, NSI καθώς και η εγχώρια Krucik. Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη των συναδέλφων για την αποτελεσματικότητα και σταθερότητα του biturbo, καθόσον με έχει προβληματίσει στο κρύο και σε συνθήκες υψηλής έντασης βοριά. Εύχομαι γρήγορη και ασφαλή επανεκκίνηση.
 
Θα ήθελα να αναφέρω ότι στο Βελιγράδι μπορεί να βρει κανείς από Ελληνικά φυσίγγια μόνο τα Lambro σε σχεδόν όλους τους τύπους για τα μεσαία και μεγάλα θηράματα, ενώ από πλευράς εισαγομένων οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι οι, B&P, RC, NSI καθώς και η εγχώρια Krucik. Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη των συναδέλφων για την αποτελεσματικότητα και σταθερότητα του biturbo, καθόσον με έχει προβληματίσει στο κρύο και σε συνθήκες υψηλής έντασης βοριά. Εύχομαι γρήγορη και ασφαλή επανεκκίνηση.
Το biturbo φίλε δε μ έκατσε ποτέ καλά στον ξερό καιρο όπως και το μπλε, καφέ, και μαύρο. Στην υγρασία θερίζουν.
 
Καλησπέρα παίδες!

Μια απλή αποριούλα παρακαλώ:

Όταν ένα φυσίγγι δεν έχει καλιμπραριστεί από τον κατασκευαστή (λόγω οικονομίας χρόνου), με συνέπεια να είναι λίγο πιο "φουσκωμένο" προς το κλείσιμό του (συνήθως κάποια μπροστινά σκάγια είναι πιο συμπιεσμένα και δημιουργούν κάτι σαν "βυζάκια" εξωτερικά του κάλυκα), τότε, αυτό το φυσίγγι εισέρχεται αρκετά έως πολύ σφικτά στη θαλάμη της κάννας... Φαντάζομαι πως σε όλους μας έχει τύχει αυτό...

Ε, λοιπόν, ερωτώ το εξής: το συγκεκριμένο φυσίγγι με αυτήν του την "ανωμαλία" είναι άραγε επικίνδυνο...; Εννοώ, ενδέχεται να μας κάνει υπερπιέσεις κατά την πυροδότηση, ή μήπως είναι κάτι το αμελητέο και άσχετο με τις παραγόμενες πιέσεις του...;

Σας φχαριστώ όλους προκαταβολικά!

( Αγαπητέ Στέλιο Κρητικέ, που γνωρίζεις κι αγαπάς πολύ τα φυσίγγια, εσύ τι λες...; )

Νικολα δεν ξερω απο του εμποριου.....καμια φορα εαν δεν προσεξω....το παθαινω στα βολια...γιατι
βαριεμαι να βαλω την καλιμπρα πριν ρελιασω.... Εαν μπαινει σφιχτα στην θαλαμη...δεν το ριχνω...
το σφαζω φιλε. Δεν ξερω εαν εχει περισσοτερα bar...το σφαζω γιατι το φυσεκι πρεπει να μπαινει ελευθερα
στην θαλαμη.....αυτο ξερω.
 
Nsi Sipe 32gr
Wolf Διασποράς 36gr με Sipe.
Super Tordo 32gr με Sipe
Nsi S4 32gr
Lambro καφέ από Ν6 κ κάτω με S4
S4 33gr (Ναυπλιώτης) μόνο σε ορτύκια...
Α ευχαριστώ Κώστα για την απάντηση.Με ποιο έμεινες ευχαριστημένος από όλα αυτά που μου πρότεινες?
 
Α ευχαριστώ Κώστα για την απάντηση.Με ποιο έμεινες ευχαριστημένος από όλα αυτά που μου πρότεινες?
Σε τσίχλες κυρίως πριν 3 χρόνια+ κυρίως σε μέρες με υγρασία, τα nsi Sipe 32gr έκανα δουλειά στα θηράματα που ήθελαν σκάγια από Νο7 ως Νο9...
Το Super Tordo 32 δν το ξέρω τη σόι είναι.
Φίλος μου είπε καλά λόγια στα μπασίματα....εγώ δεν.
 
Σε τσίχλες κυρίως πριν 3 χρόνια+ κυρίως σε μέρες με υγρασία, τα nsi Sipe 32gr έκανα δουλειά στα θηράματα που ήθελαν σκάγια από Νο7 ως Νο9...
Το Super Tordo 32 δν το ξέρω τη σόι είναι.
Φίλος μου είπε καλά λόγια στα μπασίματα....εγώ δεν.
Σ' ευχαριστώ Κώστα.Να σαι καλά!
 
Θα ήθελα να αναφέρω ότι στο Βελιγράδι μπορεί να βρει κανείς από Ελληνικά φυσίγγια μόνο τα Lambro σε σχεδόν όλους τους τύπους για τα μεσαία και μεγάλα θηράματα, ενώ από πλευράς εισαγομένων οι πιο δημοφιλείς μάρκες είναι οι, B&P, RC, NSI καθώς και η εγχώρια Krucik. Θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη των συναδέλφων για την αποτελεσματικότητα και σταθερότητα του biturbo, καθόσον με έχει προβληματίσει στο κρύο και σε συνθήκες υψηλής έντασης βοριά. Εύχομαι γρήγορη και ασφαλή επανεκκίνηση.
ειναι καλο φυσιγγι αλλα παιζει ρολο πολυ και ο καιρος για το νουμερο σκαγιου που πρεπει να χρησιμοποιησης ,πχ,με παγο και με αερα πολυ δεν μπορεις να χρησιμοποιησης σε ν7!
 
Α ευχαριστώ Κώστα για την απάντηση.Με ποιο έμεινες ευχαριστημένος από όλα αυτά που μου πρότεινες?
εγω θα σου πω γενικοτερα και σαν μια καλη μεση τιμη να δοκιμασεις τα s4 fast 33gr ,πολυ ωραιο φυσιγγι και σταθερο.
 
Καλησπέρα παίδες!

Μια απλή αποριούλα παρακαλώ:

Όταν ένα φυσίγγι δεν έχει καλιμπραριστεί από τον κατασκευαστή (λόγω οικονομίας χρόνου), με συνέπεια να είναι λίγο πιο "φουσκωμένο" προς το κλείσιμό του (συνήθως κάποια μπροστινά σκάγια είναι πιο συμπιεσμένα και δημιουργούν κάτι σαν "βυζάκια" εξωτερικά του κάλυκα), τότε, αυτό το φυσίγγι εισέρχεται αρκετά έως πολύ σφικτά στη θαλάμη της κάννας... Φαντάζομαι πως σε όλους μας έχει τύχει αυτό...

Ε, λοιπόν, ερωτώ το εξής: το συγκεκριμένο φυσίγγι με αυτήν του την "ανωμαλία" είναι άραγε επικίνδυνο...; Εννοώ, ενδέχεται να μας κάνει υπερπιέσεις κατά την πυροδότηση, ή μήπως είναι κάτι το αμελητέο και άσχετο με τις παραγόμενες πιέσεις του...;

Παιδιά, τελικά είναι εντελώς ακίνδυνο το φυσίγγι με την ανωτέρω "ανωμαλία"...

Ιδού και η καθησυχαστική απάντηση που μού έδωκε ο Νικήτας Κυπρίδημος (που γνωρίζει πάρα πολύ καλά) για το εν λόγω φαινόμενο:

"Οι μηχανές γόμωσης έχουν μια καλίμπρα που καλιμπράρει το φυσίγγι και το φέρνει στις διαστάσεις που όρίζουν οι κανονισμοί της CIP ως προς το μέγιστο και ελάχιστο μέγεθος.

Το καλιμπράρισμα είναι μια διαδικασία που γίνεται μεν αυτόματα αλλά μερικοί κατασκευαστές την αδρανοποιούν στις μηχανές τους για να πετύχουν μεγαλύτερη ταχύτητα παραγωγής.

Το ακαλιμπράριστο φυσίγγι δεν είναι επικίνδυνο. Αλλά η απουσία καλιμπραρίσματος δείχνει προς κάποια προχειρότητα.

Είναι δυνατό το μετέπειτα καλιμπάρισμα με ένα πέρασμα από καλίμπρα χειρός αν κάποιος το επιθυμεί."



Οπότε εάν ποτέ σάς (ξανα)τύχει και σε εσάς να μην πετάξετε το φυσίγγι, παρά να το ρίξετε κανονικότατα...
 
Καλημέρα παιδιά και καλή χρονιά.
Αυτό το φυσίγγι σε χοντρά νούμερα, 4,5,6 το έχει δουλέψει κάποιος να μας πει γνώμες.
Γιατί προσωπικά το έχω δουλέψει μόνο σε Νο 8 στα τρυγόνια με πολύ καλά αποτελέσματα.
Μιλάμε πάντα για αυτό με τα 33 γραμμάρια.
Δεν έχει το συγκεντρωτήρα με τον αποσπώμενο πάτο(2 τεμαχίων ή αλλιώς NSI 2 PIECES) αλλά τον απλό NSI GT που δίνει πιο ανοιχτή τουφεκιά.
https://www.ehunter.gr/product/nobel-sport-206-formula/
https://www.kalkantzakos.com/Product/1014/206-formula,-fusiggia-nsi-nobel-sport
 

Attachments

  • NSI-206-formula.jpg
    NSI-206-formula.jpg
    19,1 KB · Προβολές: 5
Last edited:
Καλημέρα παιδιά και καλή χρονιά.
Αυτό το φυσίγγι σε χοντρά νούμερα, 4,5,6 το έχει δουλέψει κάποιος να μας πει γνώμες.
Γιατί προσωπικά το έχω δουλέψει μόνο σε Νο 8 στα τρυγόνια με πολύ καλά αποτελέσματα.
Μιλάμε πάντα για αυτό με τα 33 γραμμάρια.
Δεν έχει το συγκεντρωτήρα με τον αποσπώμενο πάτο(2 τεμαχίων ή αλλιώς NSI 2 PIECES) αλλά τον απλό NSI GT που δίνει πιο ανοιχτή τουφεκιά.
https://www.ehunter.gr/product/nobel-sport-206-formula/
https://www.kalkantzakos.com/Product/1014/206-formula,-fusiggia-nsi-nobel-sport
Το δουλεψα σε νο6 που μου αρεσε παρα πολυ αλλα και σε νο4 επισης, παρε αν ειναι ενα δυο κουτια για δοκιμη
 
Το δουλεψα σε νο6 που μου αρεσε παρα πολυ αλλα και σε νο4 επισης, παρε αν ειναι ενα δυο κουτια για δοκιμη
σε 5 και 6 θέλω να το ρίξω
μου αρέσει η 206 πυρίτιδα
και η ανοιχτή τουφεκιά
δεν τα πάω τα υπερσυγκεντρωτικά φυσίγγια
αυτό έχει καλό άνοιγμα τουφεκιάς και καλή φονικότητα
σε τι θηράματα τα έριξες? λαγό φαντάζομαι!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top