Κάλυκες και καψύλια

Από τους πίνακες φαίνεται ότι το καψούλι eley είναι χαμηλότατης δύναμης, σε σχέση με τα αμερικάνικα θέλει αύξηση της σκόνης 0,20.
Επίσης το 1.65/30 με 688,που έκανα εγώ με πλαστικό βύσμα σε Αστέρη λογικά ήταν δύναμίτης,το οποίο εγώ δεν το κατάλαβα..
Δεν ξέρω όμως οι αμερικάνικοι κάλυκες και της eley,αν θέλουν λιγότερη σκόνη,δεν γράφει και τον τύπο κλεισήματος
Γιάννη, δε νομίζω να ήταν δυναμίτης ... Πρόσεξες τις πιέσεις και τις ταχύτητες που δίνει στους παραπάνω πίνακες ;;; Εντελώς αστείες σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα !!! Πιέσεις από 2,80 έως το πολύ 3,20 t/in2 (τόνους ανά τετραγωνική ίντσα) δηλ. 385 - 440 bar ... και ταχύτητες 1000 - 1130 fps ... (305 - 345 m/s) !!!!! :oops: ... Ουσιαστικά υποηχητικές ταχύτητες ... ;)
Γενικά, από όσο ξέρω, οι αμερικάνικοι κάλυκες λόγω κωνικής εσωτερικής διαμόρφωσης, θέλουν λιγότερη πυρίτιδα από τους ευρωπαϊκούς (και της Eley) που είναι σωλήνες με ίδια διάμετρο από πάνω μέχρι κάτω (βλ. Eley parallel tube) ...
 
Δεν ήξερα τις αντιστοιχίες σε μπάρ και ταχύτητες,οπότε το φυσίγγιο
μου ήταν εντάξει,είχα επιτυχίες στις τσίχλες και φαινόταν μαλακό σε σχέση με την gm3 ας πούμε ...
Επίσης σε 67άρη κάλυκα ρελιαστό με688 και χωρής πλαστική έμφραξη με χαρτοπολτού 1.80/31 σε 6ν.ήταν πολύ καλό..
 
Η διαφορετικες πατουρες εξυπηρετουσαν στο να κανουν σωστα οι πυριτιδες της εποχης με τα κατα κανονα πιο αδυνατα καψουλια. Φαντασου πχ ενα κωνικο πυθμενιο αναγκαζε την πυριτιδα να κανει μια στηλη πανω στο καψουλι, και τη φλογα του να παει μονο μπροστα
 
Η διαφορετικες πατουρες εξυπηρετουσαν στο να κανουν σωστα οι πυριτιδες της εποχης με τα κατα κανονα πιο αδυνατα καψουλια. Φαντασου πχ ενα κωνικο πυθμενιο αναγκαζε την πυριτιδα να κανει μια στηλη πανω στο καψουλι, και τη φλογα του να παει μονο μπροστα
Αρα με τα συγχρονα δεδομενα αυτη η κωνικη πατουρα ειναι αχρηστη?
 
Το κωνικο πυθμενιο υπαρχει και στους συγχρωνους καλυκες και μονο αχρειαστο δεν ειναι..σιγουρα οι συγχρωνες πυριτιδες καιγοντε πολυ καλα απο μονες τους τις περισσοτερες φορες αλλα υπαρχουν και ορισμενα σεταπ που ειτε εχουν να προωθησουν χαμηλοτερο βαρος απο την προοδευτικοτητα τους ειτε λογω υπερπροοδευτικης πυριτιδας που δεν εχουμε την ευχερεια να βαλουμε πχ το 616 gold για να την καψει το πυθμενιο βοηθαει
 
Το κωνικο πυθμενιο υπαρχει και στους συγχρωνους καλυκες και μονο αχρειαστο δεν ειναι..σιγουρα οι συγχρωνες πυριτιδες καιγοντε πολυ καλα απο μονες τους τις περισσοτερες φορες αλλα υπαρχουν και ορισμενα σεταπ που ειτε εχουν να προωθησουν χαμηλοτερο βαρος απο την προοδευτικοτητα τους ειτε λογω υπερπροοδευτικης πυριτιδας που δεν εχουμε την ευχερεια να βαλουμε πχ το 616 gold για να την καψει το πυθμενιο βοηθαει
Μάλιστα
 
Αυτο λεω Μιλτο, οτι χρειαζεται τετοια στησιματα σε εξειδικευμενες γομωσεις. Απλα τετοια στησιματα στανταρ μπερδευουν εναν που θελει να ξεκινησει με την ιδιογομωση, και αυτο που δεν βοηθανε σιγουρα ειναι τις εταιριες που ψαχνουν να γεμιζουν σε. ει δυνατον. εναν καλυκα. Σιγουρα παντως δεν ειναι αχρηστα, με τιποτα
 
Γεια σας παιδια! Θα ηθελα αν σας ειναι ευκολο να μου εξειγησετε γιατι παλιοτερα μεσα στους καλυκες υπηρχε μια κωνικη μορφη ενω στους σημερινους οχι
Στα αμερικανικά υπάρχει ακόμη, μέχρι και τα 32 γρ γομωσης.
 
Back
Top