Έγινε!!!Θα προσπαθήσω μέσα στο ΣΚ μια βόλτα, θα σε ενημερώσω.
Έγινε!!!Θα προσπαθήσω μέσα στο ΣΚ μια βόλτα, θα σε ενημερώσω.
Ακριβώς έτσι Βίκτωρα!για αυτό θέλει πολύ γρήγορα σπάσιμο....μετά τζογαρεις!Ευκολο ειναι αν ακολουθησει τη τροχια που προβλεπεται, και δεν βρει κανενα πετραδακι που μπορει να κανει αναπηδηση στο δισκο, και να σου παει την τουφεκια αλλου για αλλου
Ευκολο ειναι αν ακολουθησει τη τροχια που προβλεπεται, και δεν βρει κανενα πετραδακι που μπορει να κανει αναπηδηση στο δισκο, και να σου παει την τουφεκια αλλου για αλλου
Σωστός ο shooter της παρέας!Αν πηδήξει είναι ακόμα πιο εύκολο γιατί εφόσον το πιάτο είναι στον αέρα ξέρεις ακριβώς που πρέπει να τουφεκίσεις σε σχέση με το αν είναι στο έδαφος και είσαι με την ψυχή στο στόμα να μην βρεθεί το πετραδάκι την ώρα που πατάς την σκανδάλη..
Λέω να πάω την Κυριακή στο Σχιστό να ρίξω καμία πούλα. Με τον αγώνα τι παίζει? Θα είναι πιασμένο μόνιμα το ένα πεδίο?
Α ωραία! Ευχαριστώ! Θα πήγαινα τζάμπα!Και τα 2.. Αν δεν πάρεις μέρος στον αγώνα θα μπορείς να ρίξεις μετά τις 3-4 να υπολογίσεις
Όταν λες sporting εννοείς το compak?Ρε παιδιά για πείτε εάν ξερετε στο sporting οι πορείες των δίσκων είναι καθορισμένες ; Τι εννοώ ?υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός εξερχομένων η εισερχομένων δίσκων σε μια πουλα η είναι στην δικαιοδοσία του διοργανωτή ενός άγωνα πως θα στησει το τερέν.
Ας το διορθώσει κάποιος σε : Topic για τα αγωνίσματα του Sporting & Compak Sporting της Fitasc. ή απλά σε Topic για τα αγωνίσματα της Fitasc, γιατί υπάρχουν κι άλλα που θα τα δούμε εν καιρό!Topic και για τα 2 είδη του Sporting..Compak & Fitasc..
Ναι Κώστα αυτό εννοεί, το 99% όταν λέμε sporting στην Ελλάδα, το compak εννοούμε.Όταν λες sporting εννοείς το compak?
Ας του απαντήσω λοιπόν για το compak!Ναι Κώστα αυτό εννοεί, το 99% όταν λέμε sporting στην Ελλάδα, το compak εννοούμε.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση ! Οπότε αρκετές φορές αυτά δεν ισχύουν ,τελευταία φορά στην Μαλακάσα ήταν 5 μηχανές το εισερχόμενο από το c δεν έπαιζε ,είχε από δεξιά προς αριστερά από αριστερά προς δεξιά ένα b από αριστερά εισερχόμενο ένα E από δεξιά εξερχόμενο και ένα f εξερχόμενο από πίσω προς το c d ,οπότε 5 μηχανέςΑς του απαντήσω λοιπόν για το compak!
Κατ' αρχάς το compak έχει αρκετούς περιορισμούς τόσο στο πεδίο βολής όσο και στις τροχιές των δίσκων.
Το πεδίο βολής (ας το λέμε γήπεδο για ευκολία) είναι ένα ορθογώνιο παραλληλόγραμμο με πλάτος 40 μέτρα και βάθος 25.
Οι βατήρες βολής πρέπει να έχουν απόσταση 4 έως 8 μέτρα πίσω από αυτό το ορθογώνιο και 3 έως 5 μέτρα μεταξύ τους, όπως βλέπουμε στο παρακάτω σχήμα
Η θέση των μηχανών εκτόξευσης μπορεί να προσδιοριστεί ελεύθερα, με την επιφύλαξη πως οι στόχοι που εκτοξεύονται δεν αποτελούν κίνδυνο για τους σκοπευτές , τους διαιτητές, το προσωπικό ή τους θεατές στην περίπτωση της «Άκυρης Εκτόξευσης» (No Bird).
Πέρα από αυτό όμως υπάρχουν τρεις υποχρεωτικές τροχιές και αυτές είναι:
Μία τροχιά από αριστερά προς δεξιά που διέρχεται τις πλευρές ΑΒ και CD.
Μία τροχιά από δεξιά προς αριστερά που διέρχεται τις πλευρές CD και ΑΒ.
Μία εξερχόμενη τροχιά που διέρχεται την πλευρά ΒC.
Η μηχανή εκτόξευσης που μας δίνει την τροχιά που διέρχεται το BC μπορεί να είναι υπόγεια μπροστά από τους βατήρες ή πίσω από αυτούς αλλά υποχρεωτικά σε υπερυψωμένη θέση τουλάχιστον 4 μέτρα από το έδαφος.
Οι υπόλοιπες τροχιές είναι ελεύθερες και εξαρτώνται από τη διαμόρφωση του εδάφους και τον στοχοθέτη.
Σε κάθε γήπεδο compak πρέπει να υπάρχουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 6 μηχανές εκτόξευσης.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλοι οι τύποι στόχων είτε κανονικοί ή ειδικοί (battue, bourbon, mini, rabbit, rocket κλπ).
Το χρώμα των στόχων πρέπει να επιλεγεί έτσι ώστε να διασφαλίζει πως ο στόχος θα είναι όσο το δυνατόν περισσότερο διακριτός, σε σχέση με το περιβάλλον.
Απ’ όλους τους στόχους που συμπεριλαμβάνονται σ’ έναν αγώνα, το ποσοστό των ειδικών στόχων δεν μπορεί να υπερβαίνει το 40%
Αυτά είναι σε γενικές γραμμές που ισχύουν για το compak.
Ελπίζω να βοήθησα με τις απορίες σου!