Επαγγελματίες - θετικές & αρνητικές εμπειρίες

Σκέφτηκα να δημιουργήσω αυτό θέμα ώστε να γράφουμε θετικές και αρνητικές εμπειρίες και εντυπώσεις από επαγγελματίες που συναντήσαμε ως πελάτες. Νομίζω πως διαβάζοντάς το, θα βοηθήσει στην βελτίωση επαγγελματιών και πελατών, διορθώνοντας κάποια πράγματα που ίσως τους διέφευγαν ή υιοθετώντας κάποια θετικά στοιχεία.
 
Δημιούργησα λοιπόν το παρόν θέμα ορμώμενος από μια πρόσφατη εμπειρία μου με δυο Έλληνες επαγγελματίες. Ενδιαφέρθηκα για τα προϊόντα τους, βρήκα τα site τους (ιστοσελίδες και fb). Παρουσίαζαν ωραία τα προϊόντα τους παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκτός μιας. Δεν υπήρχε πουθενά τιμή σε κανένα προϊόν! Αφού βρήκα τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν, μπήκα λοιπόν στη διαδικασία να τους στείλω email παρακαλώντας να με πληροφορήσουν για την τιμή του προϊόντος, για το κόστος μεταφορικών και για τους τρόπους πληρωμής. Οι απαντήσεις και των δυο ήταν παρόμοιες και όχι αυτοματοποιημένες. Η απάντηση του ενός ήταν λοιπόν "Καλησπέρα σας.για περισσότερες πληροφορίες καλεστε στα ...... & ..... καθημερινα 9:00-21:00 & Σαββατο 09:00-15:00 Ευχαριστούμε πολύ" και του άλλου "Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία η ....... είναι σε κυκλοφορία, παρακαλώ για λεπτομέρειες όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα διανομών στο τηλέφωνο..... και πάλι ευχαριστώ, πάντα στη διάθεση σας, .....".
Ρωτάω λοιπόν, αφού μπήκαν που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν, ήταν τόσο δύσκολο να με πληροφορήσουν για τις τις τιμές, το κόστος μεταφορικών και τους τρόπους πληρωμής; Είναι επτασφράγιστο μυστικό;
ή μήπως είμαι εγώ ο ιδιότροπος που περίμενα να με πληροφορήσουν;
 
Συμφωνώ Χρήστο ότι θα φέρει θετικά αποτελέσματα κάθε συζήτηση γύρω απο το θέμα
Θα ήθελα να πω σαν παράκληση προσωπική,κάθε παράθεση να γίνεται με την διάθεση συζήτησης και όχι της καταγγελίας με όρους και λόγια που ίσως στεναχωρούν :)
 
Συμφωνώ Χρήστο ότι θα φέρει θετικά αποτελέσματα κάθε συζήτηση γύρω απο το θέμα
Θα ήθελα να πω σαν παράκληση προσωπική,κάθε παράθεση να γίνεται με την διάθεση συζήτησης και όχι της καταγγελίας με όρους και λόγια που ίσως στεναχωρούν :)
Μάκη, έκανες σωστά που το επισήμανες γιατί διέφυγε από εμένα. .shake hands.
 
To προβλημα ειναι οτι οποιου επαγγελματια δεν αρεσει αυτο που γραφουμε θα αρχισει τις απειλες στη διαχειριση, θα απειλει με δικηγορους και μηνυσεις, εκει που στην ουσια επρεπε να παρει καποια θεση. Το χειροτερο απολα ειναι οτι υποκυπτουμε στις οποιες πιεσεις του καθε τυχαρπαστου. Ειχαμε μιλησει πριν καποιους μηνες για νομικη καλυψη. Αν αυτη δεν υπαρχει ακομη πολυ φοβαμαι οτι δεν θα παμε μακρια οσον αφορα το σκελος των αρνητικων εντυπωσεων
 
Τουλάχιστον σε προσωπικό επίπεδο ας "ξεμπροστίαζουμε " τον κάθε ένα απ αυτούς που μόνο επαγγελματίες δεν είναι, αφού μας το δείχνουν έμπρακτα με τη συμπεριφορά και τη σταση τους.
Θα κερδίζαμε λοιπόν περισσότερα αν μαθαίναμε να διαμαρυυρόμαστε και να διεκδικούμε απο το να συζητάμε για φαντάσματα.
 
Ανοιχτα να βγω να μιλησω για τον Χ, που ειναι τζαναμπετης και μπαταξης, δεν θα το κανω. Θα τον κοψω, και θα ενημερωσω οσους ξερω, ειτε προσωπικα, ειτε με κατ'ιδιαν συζητησεις. Αυτο θα του στοιχισει αρκετα πιστευω, καθως ειμαστε μικρη κοινοτητα, τα κακα ακουγονται, και μαθαινονται ευκολα.

Καποια στιγμη οπως γουσταρουν την καλη κριτικη μεσω κοινωνικων δικτυων και φορουμ, ας μαθουν να δεχονται και την αρνητικη αν ειναι καλοπροαιρετη.
 
To προβλημα ειναι οτι οποιου επαγγελματια δεν αρεσει αυτο που γραφουμε θα αρχισει τις απειλες στη διαχειριση, θα απειλει με δικηγορους και μηνυσεις, εκει που στην ουσια επρεπε να παρει καποια θεση. Το χειροτερο απολα ειναι οτι υποκυπτουμε στις οποιες πιεσεις του καθε τυχαρπαστου. Ειχαμε μιλησει πριν καποιους μηνες για νομικη καλυψη. Αν αυτη δεν υπαρχει ακομη πολυ φοβαμαι οτι δεν θα παμε μακρια οσον αφορα το σκελος των αρνητικων εντυπωσεων
Συμφωνω απολυτα με τον παυλο.ολοι θυμόμαστε τι έγινε με την περιπτωση βαφής του βασιλη.δυστυχώς αν δεν υπάρξει νομική καλυψη θα υπάρξει προβλημα σε κάθε αρνητικη ονομαστική κριτική με τα παιδια της διαχειρισης
 
Νομίζω πως διαβάζοντάς το, θα βοηθήσει στην βελτίωση επαγγελματιών και πελατών, διορθώνοντας κάποια πράγματα που ίσως τους διέφευγαν ή υιοθετώντας κάποια θετικά στοιχεία.
Το θέμα δεν δημιουργήθηκε με καταγγελτικό πνεύμα. Σκέφτηκα ότι μέσα από τη συζήτηση, αν υπάρχει επιθυμία, θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε ως επαγγελματίες και ως πελάτες.
Το σκεπτικό μου δεν ήταν να καταγγέλλουμε επαγγελματίες, αλλά ως πελάτες να τους δώσουμε τα ερεθίσματα να γίνουν καλύτεροι. Θα πείραζε κάποιον επαγγελματία να διαβάσει κάτι που θα επιθυμούσε ο πελάτης και δεν το σκέφτηκε ο ίδιος ώστε να το υλοποιήσει και να γίνει πιο εξυπηρετικός;
Επίσης η κουβέντα εδώ μέσα πιθανώς να βοηθήσει να γίνουμε και εμείς καλύτεροι ως πελάτες....
Τώρα αν νομίζετε ότι δεν έχει σημασία, ενδιαφέρον και δεν προσφέρει τίποτα το θέμα, η διαχείριση ας το διαγράψει...
 
Νομίζω το έχουμε ξαναπεί, εννοείται ότι ασκούμε κριτική εδώ μέσα αλλά με κόσμιο τρόπο. Είναι άλλο να πω ότι πήρα τα τάδε φυσίγγια Α παραγωγού και μου έκαναν νερά, με ξεπουπουλιάσματα σε πολλές περιπτώσεις και άλλο να πω τον παλιοκλέφτη με τις βλακείες φυσίγγια που φτιάχνει τσάμπα πετάμε τα λεφτά μας, μαύρο πρέπει να του ρίξουμε όλοι... Το τι θα σκεφτεί ο καθένας μετά την κριτική μας είναι προσωπική υπόθεση, το πως θα γράψουμε όμως δημόσια την κριτική μας επιφέρει και ευθύνη. Χρήστο δεν θεωρώ ότι το σκεπτικό σου είναι λάθος απλώς θεωρώ πως δεν θα μάζευα τις κριτικές σε ένα ξεχωριστό θέμα. Π.χ. για γαλότσες θα αναφερόμουν στο ανάλογο θέμα. Σου λέω πως το βλέπω εγώ χωρίς να έχω διάθεση να διαγράψουμε το θέμα που άνοιξες.
 
Το θέμα δεν δημιουργήθηκε με καταγγελτικό πνεύμα. Σκέφτηκα ότι μέσα από τη συζήτηση, αν υπάρχει επιθυμία, θα μπορούσαμε να βελτιωθούμε ως επαγγελματίες και ως πελάτες.
Το σκεπτικό μου δεν ήταν να καταγγέλλουμε επαγγελματίες, αλλά ως πελάτες να τους δώσουμε τα ερεθίσματα να γίνουν καλύτεροι. Θα πείραζε κάποιον επαγγελματία να διαβάσει κάτι που θα επιθυμούσε ο πελάτης και δεν το σκέφτηκε ο ίδιος ώστε να το υλοποιήσει και να γίνει πιο εξυπηρετικός;
Επίσης η κουβέντα εδώ μέσα πιθανώς να βοηθήσει να γίνουμε και εμείς καλύτεροι ως πελάτες....
Τώρα αν νομίζετε ότι δεν έχει σημασία, ενδιαφέρον και δεν προσφέρει τίποτα το θέμα, η διαχείριση ας το διαγράψει...

Νομίζω το έχουμε ξαναπεί, εννοείται ότι ασκούμε κριτική εδώ μέσα αλλά με κόσμιο τρόπο. Είναι άλλο να πω ότι πήρα τα τάδε φυσίγγια Α παραγωγού και μου έκαναν νερά, με ξεπουπουλιάσματα σε πολλές περιπτώσεις και άλλο να πω τον παλιοκλέφτη με τις βλακείες φυσίγγια που φτιάχνει τσάμπα πετάμε τα λεφτά μας, μαύρο πρέπει να του ρίξουμε όλοι... Το τι θα σκεφτεί ο καθένας μετά την κριτική μας είναι προσωπική υπόθεση, το πως θα γράψουμε όμως δημόσια την κριτική μας επιφέρει και ευθύνη. Χρήστο δεν θεωρώ ότι το σκεπτικό σου είναι λάθος απλώς θεωρώ πως δεν θα μάζευα τις κριτικές σε ένα ξεχωριστό θέμα. Π.χ. για γαλότσες θα αναφερόμουν στο ανάλογο θέμα. Σου λέω πως το βλέπω εγώ χωρίς να έχω διάθεση να διαγράψουμε το θέμα που άνοιξες.

Μην ξεχνάτε οτι και ο Βασίλης με κόσμιο τρόπο αναφέρθηκε για το θέμα του και ανατινάχτηκε το φόρουμ !
Θα συμφωνούσα απόλυτα με το θέμα του Χρήστου αν θα μπορούσα να εκφραστώ .
Αν δέχεστε ως διαχείριση να βγω με κόσμιο τρόπο και να εκφράσω ,παράπονο , ένσταση και διαμαρτυρία για αντιμετώπιση που είχα από κάποιον έμπορο ,να το ξέρουμε και να συνεχίσουμε .Αν όχι και θα πρέπει να μιλάμε με κωδικούς για τον χ ,ψ,ω τότε πράγματι δεν έχει κανένα νόημα.
 
Δημιούργησα λοιπόν το παρόν θέμα ορμώμενος από μια πρόσφατη εμπειρία μου με δυο Έλληνες επαγγελματίες. Ενδιαφέρθηκα για τα προϊόντα τους, βρήκα τα site τους (ιστοσελίδες και fb). Παρουσίαζαν ωραία τα προϊόντα τους παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκτός μιας. Δεν υπήρχε πουθενά τιμή σε κανένα προϊόν! Αφού βρήκα τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν, μπήκα λοιπόν στη διαδικασία να τους στείλω email παρακαλώντας να με πληροφορήσουν για την τιμή του προϊόντος, για το κόστος μεταφορικών και για τους τρόπους πληρωμής. Οι απαντήσεις και των δυο ήταν παρόμοιες και όχι αυτοματοποιημένες. Η απάντηση του ενός ήταν λοιπόν "Καλησπέρα σας.για περισσότερες πληροφορίες καλεστε στα ...... & ..... καθημερινα 9:00-21:00 & Σαββατο 09:00-15:00 Ευχαριστούμε πολύ" και του άλλου "Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία η ....... είναι σε κυκλοφορία, παρακαλώ για λεπτομέρειες όπως επικοινωνήσετε με το τμήμα διανομών στο τηλέφωνο..... και πάλι ευχαριστώ, πάντα στη διάθεση σας, .....".
Ρωτάω λοιπόν, αφού μπήκαν που μπήκαν στον κόπο να απαντήσουν, ήταν τόσο δύσκολο να με πληροφορήσουν για τις τις τιμές, το κόστος μεταφορικών και τους τρόπους πληρωμής; Είναι επτασφράγιστο μυστικό;
ή μήπως είμαι εγώ ο ιδιότροπος που περίμενα να με πληροφορήσουν;
Χρηστο να κανω τον συνηγορο του διαβολου ?
Συνηθως πολυ επαγγελματιες δεν δινουν τιμες μεσο email το εχω δει και απο τον Εργοδοτη μου
Οι λογοι ειναι πολυ πχ
1. θελουν να μιλησουν με τον ενδιαφερομενο τηλεφωνικα για να τσεκαρουν αν ειναι οντως πελατης η καποιος ανταγωνιστης
2. τηλεφωνικα υπαρχει καλυτερη επικοινωνια ωστε να προωθησουν στον ενδιαφερομενο και αλλα προοιοντα κτλ
Παντως το θεμα σου το βρισκω ενδιαφερον πολλες φορες εχουμε πιαστει αθελα μας κοροιδα
Ισως με αυτον τον τροπο σωσουμε το επομενο εθελοντη πριν πιαστει στην φακα
 
Χρηστο να κανω τον συνηγορο του διαβολου ?
Συνηθως πολυ επαγγελματιες δεν δινουν τιμες μεσο email το εχω δει και απο τον Εργοδοτη μου
Οι λογοι ειναι πολυ πχ
1. θελουν να μιλησουν με τον ενδιαφερομενο τηλεφωνικα για να τσεκαρουν αν ειναι οντως πελατης η καποιος ανταγωνιστης
2. τηλεφωνικα υπαρχει καλυτερη επικοινωνια ωστε να προωθησουν στον ενδιαφερομενο και αλλα προοιοντα κτλ
Παντως το θεμα σου το βρισκω ενδιαφερον πολλες φορες εχουμε πιαστει αθελα μας κοροιδα
Ισως με αυτον τον τροπο σωσουμε το επομενο εθελοντη πριν πιαστει στην φακα
Κώστα, στο δικό μου email τους έλεγα ποιος είμαι και δεν νομίζω ότι αν ήμουν ανταγωνιστής θα δυσκολευόμουν να μάθω τιμές από το τηλέφωνο. Απλά εγώ επισήμανα το θέμα ότι σαν πελάτης θα διευκολυνόμουν να είχα απάντηση με e-mail. Πώς θα είχα άλλωστε και κάτι χειροπιαστό (γραπτό); Εμένα προσωπικά με ξενερώνει αφάνταστα να δω ένα ενδιαφέρον προϊόν σε προσεγμένο site και να πρέπει να τηλεφωνήσω για την τιμή ενώ ενδιαφέρθηκα στέλνοντας email. Ίσως κάποιοι επαγγελματίες να πειστούν να το αλλάξουν αυτό...
 
Ένα θέμα που όπου και αν το αγγίξεις πονάει . Δεν υπάρχει περίπτωση όταν εγώ βγω και απλά ενημερώσω το φόρουμ για μια συμπεριφορά επαγγελματία του χώρου με τον οποίο δραστηριοποιούμεθα( και όχι μόνο) ότι δεν έμεινα ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του θα γίνει ο κακός χαμός η σούβλα για να με σουβλίσει θα είναι έτοιμη. Απο την άλλη δεν βοηθάει να μιλάμε για κάποιον χωρίς να αναφέρουμε τα στοιχεία του, θεωρώ ότι συνταυτίζομαι με την άποψη του Victor.
 
Κώστα, στο δικό μου email τους έλεγα ποιος είμαι και δεν νομίζω ότι αν ήμουν ανταγωνιστής θα δυσκολευόμουν να μάθω τιμές από το τηλέφωνο. Απλά εγώ επισήμανα το θέμα ότι σαν πελάτης θα διευκολυνόμουν να είχα απάντηση με e-mail. Πώς θα είχα άλλωστε και κάτι χειροπιαστό (γραπτό); Εμένα προσωπικά με ξενερώνει αφάνταστα να δω ένα ενδιαφέρον προϊόν σε προσεγμένο site και να πρέπει να τηλεφωνήσω για την τιμή ενώ ενδιαφέρθηκα στέλνοντας email. Ίσως κάποιοι επαγγελματίες να πειστούν να το αλλάξουν αυτό...

Mail σημαινει δεσμευση. Σημαινει οτι αυτος που απανταει δινει γραπτη απαντηση, και αρα μενει. Δεν μπορει ευκολα να στα γυρισει, οπως στο μιλητο. Και κυριως οταν πω σε ενα καταστηματαρχη οτι θελω τα Χ φυσιγγια, θελω αυτα. Δεν θελω ενημερωση για σκυλοτροφες, καθαριστικα, οπλα ή ρουχα. Αν θελω ενημερωση θα τη ζητησω.

Μαλλον πρεπει να αλλαξουμε τροπο πωλησεων εδω στην Ελλαδα. Δεν ειναι πλεον τα μαγαζια οπως στη λαικη, δεν κερδιζει πελατες ο πιο βροντοφωνος, και το Ιντερνετ εχει καταστησει ευκολο το να συγκρινεις τιμες. Ας δουνε τι κανουν οι Αμερικανοι τελος παντων, και ας το αντιγραψουν, δεν ειναι και επιστημη πια
 
Mail σημαινει δεσμευση. Σημαινει οτι αυτος που απανταει δινει γραπτη απαντηση, και αρα μενει. Δεν μπορει ευκολα να στα γυρισει, οπως στο μιλητο. Και κυριως οταν πω σε ενα καταστηματαρχη οτι θελω τα Χ φυσιγγια, θελω αυτα. Δεν θελω ενημερωση για σκυλοτροφες, καθαριστικα, οπλα ή ρουχα. Αν θελω ενημερωση θα τη ζητησω.

Μαλλον πρεπει να αλλαξουμε τροπο πωλησεων εδω στην Ελλαδα. Δεν ειναι πλεον τα μαγαζια οπως στη λαικη, δεν κερδιζει πελατες ο πιο βροντοφωνος, και το Ιντερνετ εχει καταστησει ευκολο το να συγκρινεις τιμες. Ας δουνε τι κανουν οι Αμερικανοι τελος παντων, και ας το αντιγραψουν, δεν ειναι και επιστημη πια
Αν θέλαμε να αντιγράψουμε λύσεις σε πολλά ζητήματα που άλλοι έχουν δώσει απο χρόνια Βίκτωρα, δεν θα προσπαθούσαμε ακόμη να ανακαλύψουμε τον κύκλο σ αυτή τη χώρα.
 
Σωστο ρε συ, αλλα μιλαμε για ιδιωτες, που δεν εχουν αναγκη καμμιας σκοπιμοτητας ή πολιτικαντισμου. Απλα βλεπεις εσυ ως καταστηματαρχης τι δουλευει σε καποια αλλη αγορα, και το αντιγραφεις. Τοσο απλα
 
Αν ήμουν επαγγελματίας θα με ενδιέφερε να μάθω αυτό που θα επιθυμούσε ένας υποψήφιος πελάτης ώστε αν δεν το έχω κάνει ήδη, να μπορέσω να του το παράσχω και να γίνω πιο ελκυστικός απέναντί του...
 
Mιλαμε ολοι μας για επαγγελματιες κατασκευαστες φυσιγγιων σε μια χωρα που δυστυχως δεν παραγει δικες τις πινεζες.Οταν τα υλικα ειναι
εισαγωγης,καλυκες-πυριτιδες-κυαθια-σκαγια και με το ζορι εχεις καπια σκαγια Ελληνικα τοτε που ειναι ο κατασκευαστης σε ολο αυτο?
Οπως εγω γεμιζω με τα ιδια ακριβως υλικα φυσιγγια σπιτι μου ετσι και αυτος γεμιζει σε μεγαλες ποσοτητες και εμπορευεται.Ουτε εγω
αλλα ουτε και αυτοι εχουν θαλαμο δοκιμων-κανονακια αλλα και ταχογραφους(εκτος μερικων)Με λιγα λογια,στην Ελλαδα μας,εχουμε
τσελεμεντεδες φυσιγγιων!Ιδιοτσελεμεντεδες και επαγγελματιες τσελεμεντεδες!Μονο το μελανι στον καλυκα επανω,με την ψαρωτικη
φιρμα ειναι Ελληνικο,αν και φοβαμαι οτι και αυτο ειναι εισαγωγης απο Κινα.Η αντιγραφη φυσιγγιων απο μεγαλες εταιρειες παει γονα
αλλα και η αντιγραφη ειναι κακης ποιοτητας.Καποτε ηταν η Πυρκαλ,τουλαχιστον ειχε δικους της καλυκες,την εφαγε η μαρμαγκα και αυτην.
Τωρα πια δεν υπαρχει κανεις.Μακαρι τα πραγματα να ηταν διαφορετικα.Μην δουλευομαστε μεταξυ μας!
 
Back
Top