Υπηρχε ενα παλιο status καπου στο 2010 ? εκει αρχη κρισης, το οποιο μας χαρακτιριζει σαν λαο και πριν και μετα και εσαη.
"Τηλεοραση plasma 50 ιντσων, iPhone και...ξυλόσομπα"

Υπηρχε ενα παλιο status καπου στο 2010 ? εκει αρχη κρισης, το οποιο μας χαρακτιριζει σαν λαο και πριν και μετα και εσαη.
"Τηλεοραση plasma 50 ιντσων, iPhone και...ξυλόσομπα"
Kαί κάπως έτσι φόρεσαν οι περισσότεροι γυαλιά με 50άρες τηλεοράσειςΥπηρχε ενα παλιο status καπου στο 2010 ? εκει αρχη κρισης, το οποιο μας χαρακτιριζει σαν λαο και πριν και μετα και εσαη.
"Τηλεοραση plasma 50 ιντσων, iPhone και...ξυλόσομπα"
Συνάδελφε καλημέρα. Η Ελλάδα έχει με διαφορά τον πιο γερασμένο στόλο στην Ευρώπη. Πάρε το από έναν άνθρωπο της αγοράς, όχι από το κράτος. ΦιλικάΟι πολιτικοι το μηνυμα το παιρνουν κι εμμεσα απο εμας.
Δεν χρειαζεται παντα η ψηφος.
Οταν γκρινιαζεις συνεχως π.χ. για την τιμη της Βενζινης και καθε Σαββατοκυριακο, 3ημερο κλπ οι ιθύνοντες βλεπουν αυτο...
View attachment 98155
...σου λει, ψεμματα μας λενε.Εχουν !
Οποτε ρίχτους τους.
Ελληνας, ο πρωταθλητης της κλάψας και της μετριότητας.
Υ.Γ.
Γελαω συνεχως με τον "παλιο στολο" οχηματων που λενε και ολα τα αυτοκινητα γυρω μου ειναι γερμανικα SUVs των 35.000 ευρω +
Χωρις να αμφιβαλλω μια και ειστε ειδικος, μου το εχουν πει πολλοι αυτο.Συνάδελφε καλημέρα. Η Ελλάδα έχει με διαφορά τον πιο γερασμένο στόλο στην Ευρώπη. Πάρε το από έναν άνθρωπο της αγοράς, όχι από το κράτος. Φιλικά![]()
Αντίστοιχα παρατηρώ και εγώ, όχι ότι δεν υπάρχουν παλιά αμάξια αλλά, παρά το οικονομικό υπόβαθρο των Ελλήνων, τα καινούργια και ακριβά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους δείχνουν μια εικόνα δυσανάλογη σε σχέση με τις οικονομικές δυνατότητες των "Ελλήνων". Πχ βλέπω παντού Tesla παρά την επιδότηση είναι ένα αυτοκίνητο των 40.000ευρώ+ Πως τα αγοράζουν όλοι αυτοί; Με δόσεις;Χωρις να αμφιβαλλω μια και ειστε ειδικος, μου το εχουν πει πολλοι αυτο.
Ειμαι σχεδον καθε ΣΚ στις Εθνικες οδους.
Δεν βλεπω κατι τετοιο ομως.
Αυτοκινητα 7ετιας το πολυ, και συνηθως SUV και λιμουζινες.
Δεν γινεται να μην το παρατηρει κανεις αλλος.
Κανε μια ερευνα ποσα κτηματα εχουν περασει σε ξενα χερια επενδυτων με πωλησεις απο κοσμο τα τελευυταια χρονια και ποσο χρεωμενες ειναι οι καρτες για πολλους και θα καταλαβειςΑντίστοιχα παρατηρώ και εγώ, όχι ότι δεν υπάρχουν παλιά αμάξια αλλά, παρά το οικονομικό υπόβαθρο των Ελλήνων, τα καινούργια και ακριβά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους δείχνουν μια εικόνα δυσανάλογη σε σχέση με τις οικονομικές δυνατότητες των "Ελλήνων". Πχ βλέπω παντού Tesla παρά την επιδότηση είναι ένα αυτοκίνητο των 40.000ευρώ+ Πως τα αγοράζουν όλοι αυτοί; Με δόσεις;
Οδηγούμαστε προς τον γκρεμό και ο κρότος θα είναι μεγάλοςΚούτες πέφτουν απο τα ψηλά τα παραθύρια του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Θεσ/νίκη ,σε καρότσα φορτηγού προς ανακύκλωση.
Και ξαφνικά ..........
"......καίει ακόμη η φωτιά στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη που εκδηλώθηκε το πρωί της Παρασκευής (11/7).
Η πυρκαγιά ξέσπασε στον υπαίθριο χώρο εταιρείας ανακύκλωσης και αποβλήτων, με τις συνθήκες έως τώρα να παραμένουν αδιευκρίνιστες. "
Ζήτω η Κολομβία του ευρωπαικού Νότου !
Πολλές φορές η εντυπώσεις υπερτερούν των δεδομένων. Εχεις δίκιο και εγώ θα μπορούσα να έχω την ίδια εντύπωση. Ειδικά αν σκεφτούμε και το ότι σε όλες σχεδόν τις αντιπροσωπείες έχουν ξεπουλήσει όλα τα οχήματα και για να πάρεις καινούριο πρέπει να περιμένεις πολλούς μήνες. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα έχει μέση ηλικία άνω των 17 ετών.Χωρις να αμφιβαλλω μια και ειστε ειδικος, μου το εχουν πει πολλοι αυτο.
Ειμαι σχεδον καθε ΣΚ στις Εθνικες οδους.
Δεν βλεπω κατι τετοιο ομως.
Αυτοκινητα 7ετιας το πολυ, και συνηθως SUV και λιμουζινες.
Δεν γινεται να μην το παρατηρει κανεις αλλος.
Τα δεδομένα μάλλον περιλαμβάνουν και τα κάθε λογής σαπάκια που είναι παρκαρισμένα σε δρόμους, οικόπεδα και χωράφια περιμένοντας την επόμενη επιδότηση, ενώ το κράτος τα ψάχνει μάταια μέσω των τελών κυκλοφορίας. Δε νομίζω στην πραγματικότητα η μέση ηλικία των ΙΧ να υπερβαίνει τα 17 έτη.Πολλές φορές η εντυπώσεις υπερτερούν των δεδομένων. Εχεις δίκιο και εγώ θα μπορούσα να έχω την ίδια εντύπωση. Ειδικά αν σκεφτούμε και το ότι σε όλες σχεδόν τις αντιπροσωπείες έχουν ξεπουλήσει όλα τα οχήματα και για να πάρεις καινούριο πρέπει να περιμένεις πολλούς μήνες. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ο στόλος των οχημάτων στην Ελλάδα έχει μέση ηλικία άνω των 17 ετών.
Eγώ νομίζω ότι ήταν απλή ΣΥΜΠΤΩΣΗ...Κούτες πέφτουν απο τα ψηλά τα παραθύρια του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Θεσ/νίκη ,σε καρότσα φορτηγού προς ανακύκλωση.
Και ξαφνικά ..........
"......καίει ακόμη η φωτιά στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου στη Θεσσαλονίκη που εκδηλώθηκε το πρωί της Παρασκευής (11/7).
Η πυρκαγιά ξέσπασε στον υπαίθριο χώρο εταιρείας ανακύκλωσης και αποβλήτων, με τις συνθήκες έως τώρα να παραμένουν αδιευκρίνιστες. "
Ζήτω η Κολομβία του ευρωπαικού Νότου !
Η πραγματικότητα είναι ότι η μέση ηλικία των ΕΙΧ στην Ελλάδα με βάση τις εκδοθείσες πινακίδες είναι περίπου 17,3 ετών. Υπάρχουν δεδομένα σε όλες τις ασφαλιστικές που επιβεβαιώνουν επίσης αυτόν το κανόνα αν και αφορά λιγότερα οχήματα καθώς ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων που κυκλοφορεί δεν ασφαλίζονται. Έχουμε δηλαδή δεκάδες πηγές δεδομένων (η μία είναι η αστυνομία και πάνω από 25 ασφαλιστικές) που επιβεβαιώνουν το ίδιο πράγμα. Φιλικά.Τα δεδομένα μάλλον περιλαμβάνουν και τα κάθε λογής σαπάκια που είναι παρκαρισμένα σε δρόμους, οικόπεδα και χωράφια περιμένοντας την επόμενη επιδότηση, ενώ το κράτος τα ψάχνει μάταια μέσω των τελών κυκλοφορίας. Δε νομίζω στην πραγματικότητα η μέση ηλικία των ΙΧ να υπερβαίνει τα 17 έτη.
Θέλεις να πεις ότι η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων, ή ACEA, έχει αφαιρέσει τα σαπάκια;
Κάτι είχα ακούσει ότι θα καταργηθεί το τέλος ταξινόμησης για τις εισαγωγές από ευρώπη, ίσως βοηθήσει αν έρθουν νεότερα ηλικιακά μεταχειρισμένα οχήματα με πολύ χαμηλό κόστος κτήσης, ειδάλλως στα 25+ χρόνια θα πάει.Η πραγματικότητα είναι ότι η μέση ηλικία των ΕΙΧ στην Ελλάδα με βάση τις εκδοθείσες πινακίδες είναι περίπου 17,3 ετών. Υπάρχουν δεδομένα σε όλες τις ασφαλιστικές που επιβεβαιώνουν επίσης αυτόν το κανόνα αν και αφορά λιγότερα οχήματα καθώς ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων που κυκλοφορεί δεν ασφαλίζονται. Έχουμε δηλαδή δεκάδες πηγές δεδομένων (η μία είναι η αστυνομία και πάνω από 25 ασφαλιστικές) που επιβεβαιώνουν το ίδιο πράγμα. Φιλικά.